Frontpage Presse Om Windpower.org

Nyhedsbrev:

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her:

Om Windpower.org

Med mindre andet er angivet, tilhører alle rettighederne til  materialet på windpower.org brancheforeningen Vindmølleindustrien.

Generel tilladelse Det er tilladt, uden gebyr, at lave digitale eller almindelige kopier af materialet fra hjemmesiden til personligt brug, eller til et mindre publikum, forudsat at kopierne ikke laves eller distribueres for penge, eller tjener et kommercielt formål. Desuden skal kopieret materiale være uændret og tydeligt bære teksten: copyright Vindmølleindustrien, windpower.org

Hvis du kun skal bruge vores materiale til ovenstående formål behøver du ikke at søge om tilladelse.

Kopiering til andet end personligt brug eller mindre publikum Danske aviser og den almindelige presse kan frit bruge fotografier og grafikker fra windpower.org, såfremt kilden angives og brugen anmeldes til [email protected].

Ved kopiering til andre formål end ovennævnte, som for eksempel genoptryk eller til brug på andre servere, skal du søge om tilladelse, og Vindmølleindustrien forbeholder sig ret til at opkræve et gebyr eller afvise at give tilladelse. For andre end de nævnte tilladte brugsmåder er den vejledende standardpris 100 Euro for hver enkelt brug af fotografier og andet grafisk materiale.

Alle forespørgsler angående tilladelse skal sendes til [email protected]. Ved henvendelse skal det beskrives hvordan det ønskede materiale vil blive brugt, herunder: hvor og hvordan materialet tænkes brugt samt titel, navn på forfattere og redaktører, indhold af publikationen, distributionsplaner (hvor, hvornår og hvor mange kopier) og andre relevante informationer.

Vindmølleindustriens persondatapolitik

Spørgsmål eller indsigelser bedes rettes til Vindmølleindustriens sekretariat. Du kan finde kontaktoplysningerne her.

Mere info

Peter Alexandersen

DK- 1900 Frederiksberg

Presse og kommunikationsansvarlig

Home Telefon: +45 2225 9072

• Bliv medlem

Vindmølleindustrien er branchens talerør og omdrejningspunkt. Læs om fordelene ved at være medlem.

• Windpower Wiki

Windpower Wiki er en omfattende introduktion til historien og teknologien bag vindmøller!

• Én branche - én stemme

Læs om hvordan vi i Vindmølleindustrien varetager dine interesser i både Danmark og Europa.

• Se alle medlemmer af Vindmølleindustrien

Lige nu repræsenterer Vindmølleindustrien omkring 250 virksomheder